Indgående opkaldskø

Indgående opkald til kampagne

Det er muligt at tage imod indgående opkald til en kampagne, når man ringer fra et vist og gyldigt nummer i Adversus. Hvis phoneren eksempelvis ender på telefonsvareren hos emnet, kan emnet ringe tilbage til nummeret. Her vil emnet blive sat i den indgående opkalds kø og derefter blive behandlet af en phoner.

  • Indgående opkald på kampagnebasis
  • Forudsætter at der ringes ud fra et vist nummer
  • Forøger kontaktraten af emnerne betydeligt
Innovation og brugervenlighed

IVR modul til Adversus

Vi er i fuld gang med at udvikle et  IVR (Interactive Voice Response) modul til Adversus, der har til formål at give inbound funktionaliteten et nyt pust. Med IVR bliver det muligt at bygge sine egne indgående opkaldsflows, lydbeskeder, tastebaseret viderestillinger og meget mere.

  • Utallige muligheder ift. tastemenuer, lyde, mm.
  • Opret unikke IVR pr. udgående nummer/kampagne
  • Forøg professionaliteten af dit udgående salgsarbejde

Øg effektiviteten i din udgående salgsafdeling med Adversus Dialer

Start din gratis prøveperiode med det samme!