Indgående opkaldskø

Indgående opkald til kampagne

Når man sidder og ringer fra et vist og gyldigt nummer i Adversus, har man mulighed for, at tage imod indgående opkald til kampagnen. Det betyder, at når phonere ender på telefonsvarer hos emnet, kan emnet ringe tilbage til nummeret og de bliver dermed sat i den indgående opkalds kø og vil derefter blive behandlet af en phoner.

  • Indgående opkald på kampagnebasis
  • Forudsætter at der ringes ud fra et vist nummer
  • Forøger kontaktraten af emnerne betydeligt
Innovation og brugervenlighed

IVR modul til Adversus

Vi er i gang med at udvikle et såkaldt IVR (Interactive Voice Response) modul til Adversus. Dette modul skal give inbound funktionaliteten et nyt pust. Med IVR’en bliver det muligt at bygge sine egne indgående opkaldsflows, lydbeskeder, tastebaseret viderestillinger, og meget mere.

  • Utallige muligheder ift. tastemenuer, lyde, mm.
  • Opret unikke IVR pr. udgående nummer / kampagne
  • Forøg professionaliteten af dit udgående salgsarbejde

Øg effektiviteten i din udgående salgsafdeling med Adversus Dialer

Start din gratis prøveperiode med det samme!