Persondatafordning / GDPR

Generel info til call centre

Call centre har rigtig ofte store mængder af personlige data liggende i deres database. Det gør dem ekstra attraktive for hackere, som i de senere år ofte har målrettet angreb mod denne type virksomheder. Dette har derfor udviklet sig til en reel trussel for firmaers overlevelse. Derudover er forbrugerne i stigende grad også blevet mere forvente, hvad angår beskyttelse af deres data. For at imødekomme denne stigende sikkerhedstrussel har Den Europæiske Union nu introduceret store ændringer i form af den nye persondataforordning (GDPR), som lovmæssigt træder i kræft den 25/05/2018. Mere eller mindre alle handelsvirksomheder kommer til at blive berørt af disse ændringer, og mange er allerede begyndt at forberede sig på det…

Læs mere

Den perfekte mødebekræftelse og hvorfor den er vigtig

Mange telemarketingvirksomheder og generelt salgsvirksomheder arbejder med mødebooking. Efter mødet er blevet aftalt, så er det vigtigt at at sende en mødebekræftelse af følgende grunde:

  1. Kunden mødet er aftalt med, har mulighed for at se en agenda.
  2. Kunden har nemmere ved at huske mødet, hvis det bliver sat i deres kalender.
  3. Det øger mødeafholdelsesprocenten, da kunden har engageret sig mere til mødet.

Når den perfekte mødebekræftelse skal sendes ud, så skal der være en klar agenda for hvad mødet handler om. Der er der to grunde til:

  1. Et møde uden agenda ender oftest med, at man snakker meget i øst og vest, hvorimod en agenda skaber struktur…

Læs mere

Vores første blogindlæg

For lige at give en velkomst til vores blog, så vil det første indlæg blot handle om, hvad I kan forvente af den.

Vi har valgt at lave en blog, hvor vi kommer med tanker omkring telemarketing, salg, mødebooking, samt hvordan Adversus prøver at understøtte disse ting. Vi vælger at gøre det, både fordi vi har lyst, men samtidigt også fordi vi gerne vil komme med idéer til hvordan, de forskellige funktioner i Adversus kan bruges. Det kan både hjælpe vores brugere med, at forstå hvorfor Adversus har de features, det har, men samtidigt kan det også være at det kan få øjnene op for features, som vores brugere ikke vidste Adversus havde…

Læs mere